- NAING NAING SANAY MYANMAR NEWS
Headlines News :

Sunday, July 8, 2012

ေမာင္းသူမဲ့ေလယာဥ္မ်ား သေႏၶတည္လာျခင္း - အပိုင္း (၄) 

 

 တရုတ္ျပည္သူ႔သမၼတႏိုင္ငံ CMIEC Company မွ ၀ယ္ယူခဲ့ေသာ Sky 02 UAV

၃၉။ ဗိုလ္မွဴးခ်ဳပ္ သိန္းျမင့္ (အႀကံေပး အရာရွိ) ႏွင့္ ဗုိလ္မွဴးႀကီး သိန္းႏုိင္တို႔ဦးေဆာင္၍ အရာရွိ (၅) ဦး၊ ႏိုင္ငံျခားသား ပညာရွင္(၄)ဦး၊ စစ္သည္ (၃) ဦးတို႔သည္ ပုသိမ္ေလတပ္စခန္းဌာနခ်ဳပ္တြင္ ၂၀၀၇ ခုႏွစ္ ဧၿပီလ (၂) ရက္ေန႔မွ စတင္၍ စမ္းသပ္ပ်ံသန္းမႈမ်ား ျပဳလုပ္ခဲ့ပါသည္။

၄၀။ ၂.၄.၂၀၀၇ ရက္ေန႔မွ ၁၁.၄.၂၀၀၇ ရက္ေန႔အထိ ပုသိမ္ေလတပ္စခန္းဌာနခ်ဳပ္၌ လုပ္ငန္းမ်ားအား အဖဲြ႔ (၃) ဖြဲ႔ခြဲ႔ၿပီး ႏုိင္ငံျခားသား ပညာရွင္မ်ားမွ ဗုိ္လ္ႀကီးအာကာေက်ာ္ (ေျမျပင္ ထိန္းခ်ဳပ္ေရး Ground Control Statation Controller)၊ ဗုိလ္ႀကီး လင္းႏုိင္ထြန္း (မ်က္ျမင္ပ်ံသန္းေရး ေလသူရဲ Visual Pilot) ႏွင့္ ဗုိလ္ႀကီး ေနာင္ေတဇ (မ်က္ျမင္ ပ်ံသန္းေရး ေလသူရဲ Visual Pilot) တုိ႔အား လႊဲေျပာင္း သင္တန္းမ်ားပို႔ခ်ေပးခဲ့ပါသည္။

၄၁။ ၉.၁၁.၂၀၀၇ ရက္ေန႔မွ ၁၁.၁၁.၂၀၀၇ ရက္ေန႔အထိ ပုသိမ္ေလတပ္စခန္းဌာနခ်ဳပ္တြင္ သြားေရာက္ ေလ့က်င့္ ပ်ံသန္းခဲ့ပါသည္။ ေလယာဥ္အမွတ္ YC – 052 သည္ ပ်ံသန္းခ်ိန္ (၀၀း၃၃) နာရီ ရရွိခဲ့ၿပီး ေလယာဥ္အမွတ္ YC- 053 သည္ ပ်ံသန္းခ်ိန္ (၀၀း၁၉) နာရီ ရရွိခဲ့ပါသည္။

၄၂။ ၂၂.၂.၂၀၀၈ ရက္ေန႔မွ ၂၆.၈.၂၀၀၈ ရက္ေန႔အထိ ပုသိမ္ေလတပ္စခန္းဌာနခ်ဳပ္တြင္ Yellow CAT ေလယာဥ္မ်ားအား ေလ့က်င့္ပ်ံသန္းမႈမ်ား ျပဳလုပ္ခဲ့ရာတြင္ ေလယာဥ္ ႏွစ္စီးလံုးအား ပုသိမ္ေလတပ္ဌာနခ်ဳပ္မွ ကီလိုမီတာ ၁၈ ကီလိုမီတာ အကြာအေ၀းရွိ ျပန္ရဲေက်ာ္ ေက်းရြာအထိ ခရီးေ၀း ပ်ံသန္းေလ့က်င့္ခဲ့မႈအား ေအာင္ျမင္စြာ ေဆာင္ရြက္ခဲ့ပါသည္။

၄၃။ UAV စမ္းသပ္မႈမ်ား အထုိက္အေလ်ာက္ လုပ္ငန္းအေတြ႔အႀကံဳ ရွိလာၿပီး ျဖစ္၍ အသံုးျပဳႏုိင္ သည့္ အဆင့္ကို တက္မလွမ္းႏိုင္ေရးအတြက္ ကကြယ္ေရး ဦးစီးခ်ဳပ္ရံုး (ေလ) မွ ေၾကးနန္းအမွတ္ ၁ ဦး ၇/၂၇၁၃၀၀ (ေဖ) ျဖင့္ မဂၤလာဒံု ေလတပ္စခန္းဌာနခ်ဳပ္မွ ဒုတိယ ေလတပ္စခန္းဌာနခ်ဳပ္မွဴး ဗုိလ္မွဴးႀကီး သိန္းႏိုင္မွ ဥကၠ႒အျဖစ္ တာ၀န္ယူ၍ ေမာင္းသူမဲ့ ေလယာဥ္ လုပ္ငန္းမ်ားအား ဆက္လက္ ေဆာင္ရြက္ခဲ့ပါသည္။

၄၄။ တပ္မေတာ္ (ေလ) UAV သုေတသန အဖြဲ႔သည္ ၅.၃.၂၀၀၈ ရက္ေန႔တြင္ အစည္းအေ၀း ေခၚယူ က်င္းပၿပီး ေရွ႕လုပ္ငန္းစဥ္မ်ား ခ်မွတ္၍ UAV နည္းပညာမ်ား ဖြံ႔ၿဖိဳးတိုးတက္ေရးအတြက္ ဆက္လက္ ေဆာင္ရြက္လ်က္ ရွိပါသည္။


၄၅။ ေလးလပတ္တြင္ UAV ေလယာဥ္မ်ား စမ္းသပ္၊ ေလ့က်င့္၊ သရုပ္ျပ ပ်ံသန္းရန္အတြက္ ၂၀၀၈ ခုႏွစ္ ဇူလိုင္လ ၃၁ ရက္ေန႔မွ ၾသဂုတ္လ ၄ ရက္ေန႔အထိ ေလေၾကာင္း အတတ္သင္ ေလတပ္စခန္းတြင္ စမ္းသပ္ပ်ံသန္းမႈမ်ားအား ေဆာင္ရြက္ခဲ့ရာတြင္ ေရဒီယုိ အေ၀းထိန္း ေလယာဥ္မ်ားျဖင့္ လက္ေႏႊးပ်ံသန္းျခင္းမ်ား၊ ေမာင္းသူမဲ့ ေလယာဥ္ ေလ့က်င့္ ပ်ံသန္းျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္ခဲ့ၿပီး ေမာင္းသူမဲ့ ေလယာဥ္ ပံ်သန္း သရုပ္ျပသမႈအား ကာကြယ္ေရး ဦးစီးခ်ဳပ္ (ေလ) ႏွင့္ တပ္မေတာ္ (ေလ) မွ အရာရွိႀကီးမ်ား ၾကည့္ရႈ စစ္ေဆးခဲ့ပါသည္။

ဒုတိယအႀကိမ္ ၀ယ္ယူအသံုးျပဳခဲ့ေသာ ေမာင္းသူမဲ့ ေလယာဥ္မ်ား 
 
၄၆။ ဒုတိယအႀကိမ္ ၀ယ္ယူခဲ့ေသာ ေမာင္းသူမဲ့ ေလယာဥ္မွာ တရုတ္ႏုိင္ငံ CMIEC Company မွ Sky 02 UAV ေလယာဥ္ျဖစ္ၿပီး တရုတ္ ပညာရွင္မ်ားသည္ ၂၀၀၈ ခုႏွစ္ ႏုိ၀င္ဘာလတြင္ ေလေၾကာင္း အတတ္သင္ ေလတပ္စခန္း၌ သရုပ္ျပ ပ်ံသန္းမႈမ်ား လာေရာက္ ျပဳလုပ္ခဲ့ေသာ ေလယာဥ္ျဖစ္ပါသည္။

၄၇။ ဒုတိယေျမာက္ ၀ယ္ယူခဲ့ေသာ ေမာင္းသူမဲ့ ေလယာဥ္ Skyp 02 UAV လႊဲေျပာင္း သင္တန္း ပို႔ခ်ျခင္းအား ေလေၾကာင္း အတတ္သင္ ေလတပ္စခန္း၌ ၇.၅.၂၀၀၉ ရက္ေန႔မွ ၂.၇.၂၀၀၉ ရက္ေန႔အထိ တရုတ္ပညာရွင္မ်ားက ဗိုလ္ႀကီး အာကာေက်ာ္ (ေျမျပင္ ထိန္းခ်ဳပ္ေရး) Ground Control Station Controller ႏွင့္ ဗုိလ္ႀကီး ေနာင္ေတဇ (မ်က္ျမင္ပ်ံသန္းေရး Visual Pilot) တုိ႔အား လႊဲေျပာင္း သင္တန္း ပို႔ခ်ေပးခဲ့ပါသည္။



 တရုတ္ျပည္သူ႔သမၼတႏိုင္ငံ CMIEC Company မွ ၀ယ္ယူခဲ့ေသာ Sky 02 UAV

လက္ရွိ အသံုးျပဳလ်က္ ရွိေသာ ျမန္မာျပည္ရွိ ေမာင္းသူမဲ့ ေလယာဥ္မ်ား၏ စြမ္းပကားမ်ား
၄၈။ Sky 02 UAV ေလယာဥ္ အခ်က္အလက္မ်ားႏွင့္ စြမ္းေဆာင္ရည္မ်ားမွာ ေအာက္ပါအတုိင္း ျဖစ္ပါသည္ -
  • ေတာင္ပံအလ်ား = ၄.၈ မီတာ
  • ေတာင္ပံဧရိယာ = ၁.၉ စတုရန္းမီတာ
  • ေလယာဥ္အလ်ား = ၂.၈၆ မီတာ
  • ေလယာဥ္အျမင့္ = ၀.၈ မီတာ
  • အင္ဂ်င္ = 3W-150CC
  • ပ်ံတက္ႏုိင္သည့္ အမ်ားဆံုး အေလးခ်ိန္ = ၇၀ ကီလိုဂရမ္
  • တင္ေဆာင္ႏုိင္သည့္ ၀န္အား = ၂၅ ကီလိုဂရမ္
  • အျမင့္ဆံုး တက္ေရာက္ပ်ံသန္းႏုိင္မႈ = ၃၀၀၀ မီတာ
  • ေလထဲတြင္ ပ်ံသန္းႏုိင္သည့္အခ်ိန္ = ၃ နာရီ (အပိုဆီတုိင္ကီပါလွ်င္ ၄ နာရီ)
  • ပံုမွန္ ပ်ံသန္းႏႈန္း = တစ္နာရီလွ်င္ ၉၀ မွ ၁၂၀ ကီလိုမီတာႏႈန္း
  • အျမန္ဆံုး ပ်ံသန္းႏႈန္း = တစ္နာရီလွ်င္ ၁၄၀ ကီလိုမီတာႏႈန္း
  • ထိန္းခ်ဳပ္ ပ်ံသန္းႏုိင္သည့္ အကြာအေ၀း = ၁၀၀ ကီလိုမီတာ
  • လုိအပ္သည့္ ေျပးလမ္း = ၁၀၀ မီတာ 
 

 ၄၉။ ေျမျပင္ ထိန္းခ်ဳပ္မႈ စနစ္ Ground Control Station GCS တြင္ ထိန္းခ်ဳပ္မႈ စနစ္ ကြန္ျပဴတာ (၂) လံုး ပါ၀င္ပါသည္။ ထိန္းခ်ဳပ္မႈ စနစ္ ကြန္ျပဴတာ တစ္လံုးသည္ ေလယာဥ္ ပံ်သန္းရာ နယ္ေျမ၏ ေျမပံု ပ်ံသန္းမႈ လမ္းေၾကာင္း၊ ပ်ံသန္းမႈ ဆုိင္ရာ အခ်က္အလက္မ်ား၊ ေလယာဥ္အေျခအေနျပ အခ်က္အလက္မ်ားႏွင့္ ပ်ံသန္းမႈ လမ္းေၾကာင္း အစီအစဥ္ျပဳလုပ္ျခင္းတုိ႔အတြက္ အသံုးျပဳသြားၿပီး အျခားထိန္းခ်ဳပ္မႈ စနစ္ ကြန္ျပဴတာ တစ္လံုးသည္ ေလယာဥ္မွ ရိုက္ကူးေပးပို႔သည့္ ဗြီဒီယုိ ပံုရိပ္မ်ားအား တုိက္ရိုက္ျပသေပးၿပီး စုေဆာင္းေပးသြားပါသည္။

 
ေျမျပင္ ထိန္းခ်ဳပ္မႈ စနစ္ Ground Control Station GCS

ေျမျပင္ထိန္းခ်ဳပ္မႈစနစ္ ကြန္ျပဴတာ ႏွစ္လံုး Ground Control Station GCS Computers

၅၀။ 'SKY-02 UAV 'ႏွင့္ ‘SKY – 02A UAV’ တို႔တြင္ ေအာက္ပါကင္မရာမ်ားအား တပ္ဆင္ အသံုးျပဳႏိုင္ပါေၾကာင္း စည္းလံုးျခင္းရဲ႕အင္အား ၀က္ဘ္ဆုိဒ္ www.photayokeking.org မွ တင္ျပလိုက္ရပါသည္-
  • (က) Color CCD Video Camera
  • (ခ) Infra Red Video Camera
ေမာင္းသူမဲ့ေလယာဥ္တြင္ တပ္ဆင္ အသံုးျပဳေသာကင္မရာ
အပိုင္း (၅) အား ေနာက္ရက္ေတြမွာ ဆက္လက္ တင္ဆက္သြားပါမည္။
Ref: http://www.photayokeking.org/policylaw/research/963-starting-to-born-uav-4
Bookmark and Share

No comments:

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Proudly powered by Blogger
Copyright © 2011. NAING NAING SANAY MYANMAR NEWS - All Rights Reserved
Template Design by Creating Website Published by Mas Template