- NAING NAING SANAY MYANMAR NEWS
Headlines News :

Sunday, July 8, 2012

ေမာင္းသူမဲ့ေလယာဥ္မ်ား သေႏၶတည္လာျခင္း - အပိုင္း (၃) 

 

 ဒသမေျမာက္ ျပည္တြင္း၌ တည္ေဆာက္ခဲ့ေသာ Yellow Bird

ေပးပုိ႔သူ - ေ၀ဟင္ (ျပည္တြင္းမွ လက္ရွိ တာ၀န္ထမ္းေဆာင္ဆဲ ေလတပ္ အရာရွိ တစ္ဦး)
၂၇။ UAV UX-2M အား စမ္းသပ္ပ်ံသန္းရာတြင္ ေအာင္ျမင္၍ ယခုထက္ပို၍ Endurance ႏွင့္ Range ပိုမိုရရွိၿပီး Payload ပိုမိုတင္ေဆာင္ႏိုင္ေရးအတြက္ ကက(ေလ) ၏ ေၾကးနန္းအမွတ္ ၁ ဦး ၇/၁၄၁၅၃ဝ (ၾသ) ျဖင့္ Range 50 miles, Speed 50 mph, Endurance 3 Hours, Height 30000 fts ပ်ံသန္းႏိုင္မည့္ UAV တည္ေဆာက္ေရးအတြက္ ေအာက္ေဖာ္ျပပါ UAV အဖြဲ႔ကို တာဝန္ေပးအပ္ခဲ့ပါသည္-
  • (က) ေလ ၂၁၄၄ ဗိုလ္မွဴး ေက်ာ္စိုး။
  • (ခ) ေလ ၂၃၂၆ ဗိုလ္မွဴး ေအာင္ေက်ာ္ဦး။
  • (ဂ) ေလ ၂၃၃ဝ ဗိုလ္မွဴး မင္းေအာင္။
  • (ဃ) ေလ ၃၁၉၄ ဗိုလ္ႀကီး ရာဇာကိုကို။
၂၈။ ထို႔အျပင္ ဗိုလ္ႀကီး ဟန္ထြန္းႏွင့္ ဗိုလ္ႀကီး ေအာင္သာမိုး ေနရာတြင္ ဆက္လက္ တာဝန္ ထမ္းေဆာင္မည့္ ဗိုလ္ႀကီးလင္းႏိုင္ထြန္းႏွင့္ ဗိုလ္ႀကီး ေနာင္ေတဇ တို႔အား UAV ပ်ံသန္းေရးႏွင့္ UAV Control System ေလ့လာေရး အတြက္ ထပ္မံတြဲဘက္ေပးခဲ့ပါသည္။
၂၉။ UAV တည္ေဆာက္ေရး အဖဲြ႔သည္ Payload ပိုမို တင္ေဆာင္ႏုိင္ေရးအတြက္ ေလယာဥ္ ဒီဇိုင္း ထပ္မံ ေရးဆြဲ၍ UAV UX – 3 ေလယာဥ္အား (၇.၉.၂၀၀၆) ရက္ေန႔တြင္ စတင္ တည္ေဆာက္ခဲ့ရာ (၉.၁.၂၀၀၇) ရက္ေန႔တြင္ ၿပီးစီးခဲ့ပါသည္။ ေလယာဥ္၏ အခ်က္အလက္မ်ားမွာ ေအာက္ပါအတုိင္း ျဖစ္ပါသည္ -
  • Wing Span - 11 ft, 2 inches
  • Length - 8 ft
  • Height - 2 ft, 5 inches
  • Engine Type - Zenoah 620 PU (Two Strokes)
  • Engine Power - 5 Hps
  • Fuel - Octane + Engine Oil
  • Propeller - 18.8 inches
  • Weight - 43 Lbs
  • Payload - 8 Lbs
  • Endurance - 3 Hrs
  • Airspeed - 100 Km/Hr
၃၀။ ထုိ႔ေၾကာင့္ UAV UX – 4 ေလယာဥ္အား ထပ္မံ တည္ေဆာက္ခဲ့ရာ (၂၃.၁.၂၀၀၇) ရက္ေန႔တြင္ စတင္ခဲ့ၿပီး (၃၀.၁.၂၀၀၇) ရက္ေန႔တြင္ ၿပီးစီးခဲ့ပါသည္။ (၃.၄.၂၀၀၇) ရက္ေန႔တြင္ ပုသိမ္ ေလတပ္စခန္းဌာနခ်ဳပ္၌ ေလယာဥ္အား Taxi Check ျပဳလုပ္ခဲ့ရာတြင္ Control Line မ်ားသည္ Engine, Airplane Control Surface မ်ားႏွင့္ တြဲသံုးရန္ မသင့္ေတာ္ေၾကာင္း စမ္းသပ္ေတြ႔ရွိခဲ့ပါသည္။
၃၁။ UAV UX – 4 ၏ အားနည္းခ်က္မ်ားကို ျပင္ဆင္ၿပီး UAV UX – 5 အျဖစ္ ထပ္မံ တည္ေဆာက္ခဲ့ရာ (၁၂.၁၂.၂၀၀၇) ရက္ေန႔တြင္ ၿပီးစီးခဲ့ပါသည္။ ေလယာဥ္၏ အခ်က္အလက္မ်ားမွာ ေအာက္ပါအတုိင္း ျဖစ္ပါသည္။
  • Wing Span - 12 ft, 4 inches
  • Length - 9 ft, 2 inches
  • Height - 2 ft, 5 inches
  • Engine Type - Zenoah 620 PU (Two Strokes)
  • Engine Power - 5 Hps
  • Fuel - Octane + Engine Oil
  • Propeller - 18_8 inches
  • Weight - 45 Lbs
  • Payload - 10 Lbs
  • Endurance - 3.5 Hrs
  • Airspeed - 90 Km/Hr 
 
                         သတၱမေျမာက္ ျပည္တြင္း၌ တည္ေဆာက္ခဲ့ေသာ UAV UX – 4
 
၃၂။ (၂၄.၂.၂၀၀၈) ရက္ေန႔တြင္ ပုသိမ္ေလတပ္စခန္းဌာနခ်ဳပ္၌ UAV UX – 5 အား (၁၈၀၀) နာရီမွ (၁၈၂၀) နာရီအထိ Taxi Check ႏွင့္ Land Back Prodcedure Check ျပဳလုပ္ခဲ့ၿပီး စုစုေပါင္း မိနစ္ (၂၀) ၾကာျမင့္ခဲ့ပါသည္။

၃၃။ (၂၅.၂.၂၀၀၈) ရက္ေန႔ (၀၇၀၀) နာရီတြင္ UAV UX – 5 ေလယာဥ္အား စမ္းသပ္ပ်ံသန္းရန္ အတြက္ ႀကိဳတင္ျပင္ဆင္မႈမ်ား စတင္ေဆာင္ရြက္ခဲ့ၿပီး ေလယာဥ္ Flight Check အား (၀၇၃၀) နာရီမွ (၀၈၀၀) နာရီအထိ ျပဳလုပ္ခဲ့ပါသည္။ စုစုေပါင္းပ်ံသန္းခ်ိန္မိနစ္ (၃၀)၊ အျမင့္ေပ (၇၀၀) ျဖစ္ၿပီး ေလယာဥ္ကြင္းအတက္အဆင္း (၂)ႀကိမ္ ျပဳလုပ္ကာ Flight Check အား ေအာင္ျမင္စြာ ေဆာင္ရြက္ႏုိင္ခဲ့ပါသည္။


၃၄။ Hawk 09 UAV Trainer အား တပ္မေတာ္ နည္းပညာ တကၠသိုလ္မွ ဗုိလ္ႀကီးေအာင္ကိုျမင့္ ဦးစီးအဖြဲ႔၀င္ (၂) ဦးသည္ ေမာင္းသူမဲ့ ေလယာဥ္ နည္းပညာ သုေတသန အဖဲြ႔သုိ႔ တြဲဖက္၍ Hawk 09 Project အား ၂၄.၁၁.၂၀၀၈ ရက္ေန႔မွ စတင္ေဆာင္ရြက္ခဲ့ရာ ၂၀၀၉ ခုႏွစ္ မတ္လတြင္ ေဆာက္လုပ္ ၿပီးစီးခဲ့သည္။ ၂၀၀၉ ခုႏွစ္ ေမလ (၅) ရက္ေန႔ လကသတြင္ မ်က္ျမင္ထိန္းခ်ဳပ္ ပ်ံသန္းေရး အရာရွိ ဗုိလ္ႀကီး ေနာင္ေတဇမွ ေအာင္ျမင္စြာ စမ္းသပ္ပံ်သန္း ႏုိင္ခဲ့ပါသည္။အျခားေသာ မ်က္ျမင္ ပံ်သန္းေရး အရာရွိမ်ားအား ေလ့က်င့္ပ်ံသန္းမႈမ်ား၊ လႊဲေျပာင္းသင္တန္းမ်ား ေပးခဲ့ပါသည္။

 

 န၀မေျမာက္ ျပည္တြင္း၌ တည္ေဆာက္ခဲ့ေသာ UAV Hawk 09

ထုိ႔အျပင္ ၄င္းေလယာဥ္အား Autonomus Fight အျဖစ္ အသြင္ကူးေျပာင္းႏိုင္ရန္ လ်ာထားခဲ့ပါသည္။ ၂၀၀၉ ခုႏွစ္ ၾသဂုတ္လမွ စတင္၍ တပ္မေတာ္ (ေလ) UAV သုေတသန အဖြဲ႔ႏွင့္ ရန္ကုန္တကၠသိုလ္မ်ား သိပံၸ နည္းပညာဌာနႏွင့္ ပူးေပါင္းၿပီး UAV အျဖစ္သို႔ အဆင့္ျမင့္တင္ရန္ ဆက္လက္ ေဆာင္ရြက္လ်က္ ရွိပါသည္။

 

 အဌမေျမာက္ ျပည္တြင္း၌ တည္ေဆာက္ခဲ့ေသာ Yellow Cat Clone 

 ၃၅။ Yellow Cat Clone အား ဗုိလ္ႀကီး ေဇယ်ာထုိက္ ဦးစီးအဖြဲ႔မွ ၂၀၀၈ ခုႏွစ္တြင္ စတင္ တည္ေဆာက္ခဲ့ၿပီး လကသ၊ ရွမ္းတဲတြင္စမ္းသပ္ရာေအာင္ျမင္ခဲ့ပါသည္။ ထုိ႔ေနာက္ ဆက္လက္၍ C Clone (၂) စီး ထပ္မံ တည္ေဆာက္ရန္ ေဆာင္ရြက္လ်က္ ရွိပါသည္။


၃၆။ Yellow Bird Project အား ဒုတိယဗုိလ္မွဴးႀကီးေအာင္ေက်ာ္ၿငိမ္း ဦးစီး၍ Brushless Motor by battery ၂၀၀၈ ခုႏွစ္ ဇြန္လမွ စတင္ တည္ေဆာက္ခဲ့ပါသည္။ စမ္းသပ္မႈ (၅) ႀကိမ္ ျပဳလုပ္ခဲ့ၿပီး ေအာင္ျမင္စြာ ပံ်သန္းႏုိင္ၿပီ ျဖစ္ပါသည္။ Yellow Bird ေလယာဥ္သည္ ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ ပထမဆံုး ပစ္လႊတ္စင္ျဖင့္ ပ်ံသန္းေသာ ခရီးတုိ ပ်ံသန္းသည့္ ေမာင္းသူမဲ့ ေလယာဥ္အမ်ိဳးအစား ျဖစ္ပါသည္။ ၄င္း ေလယာဥ္တြင္ ျပည္တြင္း၌ တီထြင္ဖန္တီးထားေသာ အလုိအေလ်ာက္ ေမာင္းႏွင္မႈ စနစ္ တပ္ဆင္ စမ္းသပ္ရန္ ေဆာင္ရြက္လ်က္ ရွိပါသည္။ စမ္းသပ္တီထြင္မႈ ေအာင္ျမင္ၿပီ ဆုိပါက ေရွ႕တန္း စစ္ေျမျပင္ အကဲၾကည့္အျဖစ္ အမ်ားအျပား ထုတ္လုပ္ႏုိင္ရန္ လ်ာထားပါသည္။

နည္းပညာ ဖြ႔ံၿဖိဳးတုိးတက္မႈအတြက္ စုေဆာင္းျပင္ဆင္ျခင္း
ပထမအႀကိမ္ ၀ယ္ယူအသံုးျပဳခဲ့ေသာ ေမာင္းသူမဲ့ ေလယာဥ္မ်ား
၃၇။ UAV နည္းပညာမ်ား ဖြံ႔ၿဖိဳးတုိးတက္ေရးႏွင့္ Reverse Engineering အျဖစ္ ေလ့လာႏုိင္ေရး အတြက္ စင္ကာပူ ႏိုင္ငံ Tripod Company မွ Yellow Cat UAV (၂) စီး ပါ၀င္ေသာ UAV 1 Unit တစ္ခု ၀ယ္ယူခဲ့ပါသည္။ ကုမၸဏီမွ ႏုိင္ငံျခားသား ပညာရွင္ (၄) ဦးသည္ ၂၀၀၇ ခုႏွစ္ မတ္လ (၃၁) ရက္ေန႔တြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕သို႔ ေရာက္ရွိလာၿပီး ဧၿပီလ (၁) ရက္ေန႔တြင္ မဂၤလာဒံု ေလတပ္စခန္း ဌာနခ်ဳပ္၌ ၀ယ္ယူထားေသာ UAV မ်ားအား ဖြင့္ေဖာက္စစ္ေဆးမႈမ်ား ျပဳလုပ္ခဲ့ပါသည္။

စင္ကာပူႏိုင္ငံ Tripod Company မွ ၀ယ္ယူခဲ့ေသာ Yellow Cat UAV

၃၈။ UAV မ်ား၏ အခ်က္အလက္မ်ားမွာ ေအာက္ပါအတုိင္း ျဖစ္ပါေၾကာင္း စည္းလံုးျခင္းရဲ႕အင္အား ၀က္ဘ္ဆုိဒ္ www.photayokeking.org မွ တင္ျပလိုက္ရပါသည္-
  • Wing Span - 228 cm
  • Length - 186 cm
  • Height - 2 ft
  • Engine Type - ROTO 35 VI (Two Strokes)
  • Engine Power - 35 cc
  • Fuel - Octane + Engine Oil
  • Propeller - 18_10 inches
  • Weight - 12 Kg
  • Payload - 2 Kg
  • Endurance - 1 Hrs
  • Airspeed - 100 KMPH
  • Control - Manual and Autopilot Systems
အပိုင္း (၄) အား ေနာက္အပတ္မွာ ဆက္လက္ တင္ျပသြားပါမည္။

No comments:

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Proudly powered by Blogger
Copyright © 2011. NAING NAING SANAY MYANMAR NEWS - All Rights Reserved
Template Design by Creating Website Published by Mas Template